Sunday, April 3, 2011

♥ 什么叫朋友 ~

不會有一輩子啲朋友的
我不會相信 =]


伱是伱
我是我


伱說伱的
我說我的
...


說什么是姐妹 ...
什麽叫姐妹?
我不懂



背叛叫姐妹?
背後說話叫姐妹?
我不懂


漸漸模糊了
我啲方向
只是一條未鋪好啲路


世界末日快來了?
不可能吧 ==


我啲真心朋友
幾嗰就夠了


要那么多幹嘛
現在才知
以前是多麽啲愚蠢


玩閙啲朋友幾嗰就够了
真心朋友
誰曾把我當過?
我又曾把誰當過?




或許沒有吧...


朋友...沒有一輩子
有一陣子
只有背叛
欺騙
玩弄
利用


後悔以前怎麽都不聽伱啲話
我啲知心朋友幾個就够了 =]


碎愛伱們
=]

No comments:

Post a Comment

Photobucket

ღ Love U Forever ___

Photobucket

How Many Ppl View My Blog ?? ♥

_______ Photobucket Total Pageviews ~~~~~

♥ I Love "Eng Chee Boon ><" ♥

Boo - Link Select

My Second Background =))

Background.MyEm0.Com